Erhvervsrengøring

Har din virksomhed brug for hjælp til erhvervsrengøring?
Lad os udarbejde et rengøringsprogram netop tilpasset jeres behov.

Hos Ditlev-Rent.dk ApS får du stabil rengøring af din virksomhed, af den samme assistent hver gang og efter et rengøringsprogram, der er skræddersyet til dit firma.

Du får høj kvalitet i rengøringen, fordi vi sikrer at assistenten er den rette til opgaven og Ditlev-Rent.dk ApS kommer på tilsyn jævnligt, for at sikre kvaliteten.

Til hverdag vil du opleve, at rengøringen bliver udført uden at du egentlig lægger mærke til det. Har du ændringer eller ekstra opgaver, som du ønsker udført, kan du nemt få fat i os enten via telefon eller mail. Du vil opleve, at Ditlev-Rent.dk ApS er fleksible og sikrer dig, at du skal bruge mindst mulig tid og energi på rengøringen.

Angående produkter bruger vi svanemærkede produkter, der produceres med hensyn til miljøet. Vi benytter microfiberklude og mopper, da de både reducerer forbruget af rengørings-midler og frigiver ikke microplast til vandmiljøet. Du vil også kunne se at en del af vores støvsugere har en lyserød ring omkring kroppen og lyserøde hjul, det er fordi vi støtter Kræftens Bekæmpelse, ved at indkøbe støvsugere hvoraf en del af købsprisen bliver doneret til Kræftens Bekæmpelse.

Ditlev-Rent.dk ApS dækker bredt og vi er interesseret i at hjælpe dig, til at få lige præcis de ydelser, du har brug for. Du vil opleve, at vi går langt for at få opgaverne løst, på en måde som gør dig tilfreds.

Vi følger sundhedsstyrelsens anbefaling m.h.t. forholdsregler og adfærd i det daglige arbejde, se de anbefalingerne her, de opdateres jævnligt: (https://www.sst.dk/da/Smitsomme-sygdomme/Smitsomme-sygdomme-A-AA/Coronavirus/Spoergsmaal-og-svar).

Fakturering

Du får en enkel fakturering, hvor der udspecificeret er beskrevet de enkelte ydelser, men samlet til én betaling, du betaler enten over Betalingsservice, EAN fakturering eller almindelig bankoverførsel.

Vederlaget reguleres en gang årligt i marts/april i forhold til Dansk Statistik lønindex.

Vi forudfakturerer, således at du ved hvad du får og hvornår på forhånd. Vederlaget er en gennemsnitspris pr måned, således at du som kunde oplever samme pris hver måned, selv om der er uens antal rengøringer på de enkelte måneder.

Vi kan ikke love dig fejlfri rengøring, fordi vi har med mennesker at gøre, men vi kan love dig, at vi indenfor normal arbejdstid, reagerer og handler på alle kundehenvendelser indenfor en time. Det betyder ikke nødvendigvis, at problemet er løst, men der er lagt en plan.

Vi har en fast, dygtig og loyal medarbejderstab, som vi er stolte over at samarbejde med, og som sikrer dig den rigtige kvalitet til den rigtige tid og pris.

Ved ferielukning eller planlagte aflysninger krediteres 80% af det aftalte vederlag.

Vi har stadig faste driftsomkostninger som f.eks. forsikringer at dække.

Ud over den daglige rengøring kan du vælge fra en bred palette af ydelser blandt andet:

 


Bliv kontaktet! 

Udfyld felterne, så ringer vi dig op. 

    Vi jager SPAM-robotterne væk med programmet: [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]