Privat rengøring

En travl hverdag og et ønske om mere tid til familieliv og fritid?
Lad os stå for rengøringen. Vi medbringer selv alle materialer og rengøringsmidler, så du ikke behøver at tænke på det.

I en travl hverdag, hvor man som familie balancerer mellem job og familieliv, tilbyder Ditlev-Rent.dk ApS privat rengøring af dit hjem. Denne type rengøring er også egnet før fremvisning af bolig med henblik på salg. Så har du mere tid med familien og mere overskud, til at lave de ting der interessere dig, eller som giver dig mere værdi i dit liv.

Du får den samme assistent hver gang, men selvfølgelig en afløser med sygdom og ferie. Det er sjældent, der er ændringer.

Vi medbringer selv alle materialer og midler til rengøring, så du skal ikke huske at indkøbe midler eller ting til rengøringen.
Den eneste undtagelse er, hvis du ønsker at vi bruger et specielt produkt til et specielt emne. Det kan f.eks. være hvis du har en vask der ikke tåler afkalker, men skal behandles med et specialprodukt. HUSK at give os besked hvis der er emner der skal behandles specielt, fx. et armatur der ikke tåler syre eller et gulv der skal vaskes i et specielt produkt – det er dit ansvar som kunde at give os besked.

Al kommunikation foregår mellem dig som kunde og kontoret, det duer ikke at lægge en seddel til assistenten, for så kommer informationerne ikke rigtigt ind og bliver gemt hvor de skal. Og vi vil gerne have den direkte kommunikation så vi hele tiden kan lærer og blive bedre til vores håndværk, det gælder også ris og ros.

Første gang vi kommer og gør rent hos dig kan prisen være let forhøjet, fordi vi gennemgår hjemmet og rette op på de tinge der evt. halter lidt, altså en lidt grundigere rengøring.

Vi bruger svanemærkede produkter til rengøringen, der produceres med hensyn til miljøet, det gælder også emballagen. Vi benytter microfiberklude og mobber, da de både reducere forbruget af rengørings midler samt ikke frigiver microplast til vandmiljøet. Du vil også kunne se, at en del af vores støvsugere har en lyserød ring omkring kroppen og lyserøde hjul, det er fordi vi støtter kræftens bekæmpelse, ved at indkøbe støvsugere hvoraf en del af købsprisen bliver doneret til Kræftens bekæmpelse.

Vi forventer, at du har ryddet af de steder du ønsker vi skal gøre rent, sådan at vi kan komme til.

Fakturaen bliver opkrævet via PBS, betalingsservice Klik her og tilmeld dig, (vi opkræver et betalingsgebyr) og kan indberettes til SKAT over servicefradraget. Se mere om servicefradraget her.

Du kan også vælge at få bortskaffet affald, pudset vinduer eller hvad du måtte have brug for. Vi har som regel en god snak med dig før opstart, hvor vi afstemmer forventninger og taler om muligheder og priser. Rengøringen er som udgangspunkt hver uge, men kan også være hver 14. dag, alt efter hvad du ønsker og vores faglige anbefaling.

Du bliver faktureret en gang om måneden og opsigelsesvarslet er også en måned (der krediteres ikke for rengøringer der aflyses i opsigelsesperioden). Perioden dækker fra d. 15 i indeværende måned til d. 14 i måneden efter. Fakturaen er specifik med dato og ydelse så det er nemt at se hvad beløbet dækker. Vederlaget reguleres en gang årligt i marts efter Danmarks Statistik. Vi forventer at eventuelle klager meddeles os samme dag som rengøringen er foretaget, da det ellers er fagligt vanskeligt at vurdere. Vi har lukket på søn- og helligdage, d.v.s. at hvis din faste rengøring falder på en helligdag er den automatisk aflyst, meeeenn hvis du går i krise over det – så kontakt os, så finder vi nok en løsning.

For at kunne servicere dig, opretter vi en brugeprofil på dig med relevante oplysninger der dækker dit navn og adresse, telefonnummer og E-mail, samt specielle aftaler vi laver der ikke er en del af vores standardrengøring. Du tildeles også et internt kundenummer som vi bruger til at identificere dig med. Ledelsen i Ditlev-Rent.dk samt den tilknyttede medarbejder har adgang til disse oplysninger. Disse oplysninger er aktive så længe du er kunde hos os. I det tilfælde at vores samarbejde stopper, bliver dine oplysninger arkiveret elektronisk, men af hensyn til bogførings loven gemt i 5 år. Du har altid ret til at få oplyst, hvad vi har registreret. Vi videre giver ikke oplysninger til 3. part.

Hvis du har spørgsmål, eller ønsker et uforpligtende tilbud, så udfyld gerne kontaktformularen, eller kontakt os på telefon eller mail.

Rengøringen indbefatter hver gang, med mindre andet er aftalt:
  • Støvsugning af alle gulve
  • Gulvvask
  • Støvaftørring af flader
  • Rengøring af badeværelse, toilet, håndvask og blandingsbatteri etc.
  • Rengøring af bord og vask i køkken og bryggers
  • Afkalkning af brusekabine er efter aftale og på timebetaling


Bliv kontaktet! 

Udfyld felterne, så ringer vi dig op. 

    Vi jager SPAM-robotterne væk med programmet: [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]