Vi har samlet en række oplysninger her på siden, som vi ofte bliver spurgt om.
For os er en god og konstruktiv dialog afgørende for et godt samarbejde, og du er altid mere end velkommen til at kontakte os.
Hvordan betaler jeg?
Du får en enkel fakturering, hvor der udspecificeret er beskrevet de enkelte ydelser, men samlet til én betaling, du betaler enten over Betalingsservice, EAN fakturering eller almindelig bankoverførsel.
Vederlaget reguleres en gang årligt i marts/april i forhold til Dansk Statistik lønindex.
Vi forudfakturerer, således at du ved hvad du får og hvornår på forhånd. Vederlaget er en gennemsnitspris pr måned, således at du som kunde oplever samme pris hver måned, selv om der er uens antal rengøringer på de enkelte måneder.
Er det muligt at tilkøbe ekstra ydelser efter behov?
Ditlev-Rent.dk tilbyder en række ekstra ydelser, som du har mulighed for at tilkøbe. Du er altid velkommen til at tage fat i os og få en snak om dit behov.
Vi kan f.eks. tilbyde
Er det forskelligt personale?
Du har den samme assistent hver gang, eneste undtagelse er ved ferier og sygdom. Assistenten kender dig og din virksomhed(hjem), og vi ansætter kun mennesker vi stoler på og ville lade komme i vores eget hjem og gøre rent. Medarbejderene er vant til at have adgang til fortrolige oplysninger og har en høj moral. Når du har lavet en aftale med Ditlev-Rent.dk kan du stole på vi opfylder vores del af aftalen – hver gang.
